Bona feina Òscar, sort Anna!

L'Anna Sànchez ha pres l'acta de regidora durant el ple municipal d'aquest mes de juliol després de la renúncia de l'Òscar Vilarasau tot coincidint amb el canvi d'alcaldia. En aquest article us deixem una breu carta del seu comiat de la "casa gran"

En el ple d'aquest mes de juliol s'ha fet efectiu el relleu del nostre regidor Òscar Vilarasau, que va renunciar a l’acta de regidor tot coincidint amb el canvi d'alcaldia. En el seu lloc ha recollit l'acta de regidora n'Anna Sànchez, número 4 de la llista de la CUP a les darreres eleccions municipals. Aquests canvis han provocat una reestructuració de les regidories de manera que ara l’Ernest Clotet serà l’alcalde d’Artés i portarà les regidories d’Urbanisme i Participació també. L’Israel Falcó portarà les regidories d’Hisenda, Recursos Humans, Contractacions i Habitatge i l’Anna Sànchez serà la regidora de Benestar Social i de Governació.

A continuació us deixem amb la carta de comiat de l’ Òscar Vilarasau Clotet.

Porto més de tres quartes parts de vida lligat (amb més o menys mesura) al moviment associatiu del poble. Bàsicament entitats de lleure i cultura, sense restar importància a l'esport. Aquesta vivència m'ha marcat tant en l'àmbit social com en el de motivació.

Per això, quan al 2010 es va plantejar l'opció de crear una CUP a Artés no em va costar gens d'afegir-m'hi, ja que moltes de les dinàmiques són iguals a la d'una entitat, canviant la temàtica a què es dedica. D'aquesta manera, podia (i puc) aportar el meu gra de sorra per transformar la societat cap a la que entenc que seria la millor: que la gent sigui conscient de com estem com a poble, com a territori, i les implicacions cap a altres parts del planeta, en prengui consciència i se'n faci responsable, participant, aportant i prenent decisions directament. Així aconseguirem una societat més justa.

En la segona legislatura que es va presentar la CUP a l'ajuntament d'Artés, tenia la disponibilitat i les ganes de participar-hi activament a primera fila, i després de les reunions obertes per decidir la llista, així va poder ser. Vam celebrar les eleccions municipals del 2015, i un pacte amb ERC ens va permetre entrar a l'equip de govern.

Aquests dos anys que he estat a “la casa gran” han servit per ser conscient de la complexa organització que representa, amb tots els seus treballadors/es i tècnics/ques, (gràcies a tots ell per la seva professionalitat i paciència a l'hora de gestionar temes), i tots els protocols i els seus “tempos”, que distaven bastant del què m'imaginava. L'adaptació al nou ritme no va ser fàcil, i més amb una regidoria com urbanisme, on hi ha mil fronts oberts.

La vida dóna mil voltes i nous reptes professionals han fet que no pugui dedicar tot el temps i els esforços que la regidoria necessita i és per això que he preferit plantejar el canvi per una persona que s'hi pugui dedicar més plenament, per poder oferir sempre el millor al poble.

Marxo havent après moltes lliçons, coneixent gent nova, i amb la sensació d'haver fet el màxim que estava al meu abast. No puc dir el mateix amb les meves expectatives d'ideals, on encara estem força lluny d'on crec que hauria d'estar el nostre ajuntament en tema de justícia, respecte al territori, a les persones, i posicionament davant els conflictes socials. Som la casa de la vila, i hem de ser l'exemple per tots/es els artesencs/ques!

Però estic segur que se seguirà avançant cap a aquest ideari, com a mínim així miraré que sigui, des de segona fila. Tots els ànims i forces perquè l'Equip de Govern segueixi fent bona feina, i aportar el millor pel nostre poble!

Som la casa de la vila, i hem de ser l'exemple per tots/es els artesencs/ques!