Governem-nos: aprovació del codi ètic, pressupost i llista electoral

Aquest passat dissabte al matí la CUP Artés va aprovar en assemblea oberta el codi ètic intern, el pressupost de campanya i la llista electoral que presentarà a les properes eleccions municipals. Pel que fa al codi ètic, destacar la limitació de sous d'un càrrec a un màxim de 1613,25€ nets, la limitació a un màxim de 2 legislatures i la prohibició de duplicitat de càrrecs. El pressupost de campanya també es va aprovar amb 2650€.

Finalment es va aprovar la llista electoral. Una llista de persones vinculades al teixit social i associatiu de la vila, on a part del cap de llista presenta moltes cares noves als primers llocs. Així doncs, l'Ernest Clotet, actual regidor i portaveu de la CUP al consistori, encapçalarà la llista per segona i última vegada. El segueixen en els set primers llocs cares noves com l'Òscar Vilarasau (número 2), l'Anna Sànchez (número 4) , na Meritxell Saus (número 5) en Francesc Casadevall (número 6). El número 3 és per l'Israel Falcó i el 7 per Pere Bitriu que ja formaven part de la llista de la CUP a les passades eleccions municipals.

La CUP Artés afronta les eleccions municipals del maig amb l'objectiu d'assolir l'alcaldia després d'haver estat quatre anys a l'oposició amb tres regidors. Amb el lema de Governem-nos i la voluntat explicita d'aconseguir fer-ho tot entre totes, va acabar l'assemblea oberta que va comptar amb l'assistència d'unes 40 persones.

La llista electoral completa de la CUP:

1. Ernest Clotet Berenguer
2. Òscar Vilarasau Clotet