Ja podeu llegir el nou InfoCUP

Un nou InfoCUP acaba de sortir a la llum. En aquesta nova edició del butlletí d'informació municipal de l'Assemblea de la CUP Artés us expliquem el perquè del nostre suport als pressupostos municipals per l'any 2012 que ha presentat l'equip de govern. També hi podreu llegir tota l'activitat que estem portant a terme, des de les mocions que hem entrat als plens municipals fins els grups de treball en què estem implicats.

Aquest cap de setmana l'hem distribuit per a tota la vila, però si preferiu també el podeu consultar tot clicant aquí.

Els InfoCUPs són la nostra eina per informar periòdicament de la feina que estem fent; tot i que si voleu estar informats més directament de les nostres accions ho podeu fer a través d'aquesta web o de les xarxes socials (facebook i twitter) on podeu estar informats al moment.

A més a més, en aquesta web podeu llegir totes les mocions que entrem als plens municipals, així com tots els InfoCUPs que hem publicat anteriorment.