La CUP Artés arriba a un acord amb ERC i formarà part del govern municipal

Després d'una setmana d'intenses negociacions, les assemblees locals de la CUP Artés i Esquerra Republicana d'Artés han arribat a un acord de govern per a la legislatura que estem a punt d'encetar. L'acord ha estat fruit de la predisposició al pacte, les coincidències programàtiques i de la bona entesa per part dels dos grups.

L'acord es basa principalment en la voluntat per retornar la política i els serveis al poble. Per això, un eix central de treball serà la participació ciutadana que serà fonamental per tal d'assolir uns pressupostos verdaderament participatius al llarg d'aquesta legislatura. El pacte també preveu l'inici de l'elaboració d'un POUM plenament participatiu, la municipalització de diferents serveis bàsics que ara estan en concessió i el compromís per pal·liar les desigualtats i lluitar contra la pobresa. L'acord també té en compte una organització municipal molt més transversal i oberta i el repartiment de l'alcaldia -els dos primers anys per ERC i els dos últims per la CUP-.

Des de la CUP creiem que hem aconseguit el millor acord possible per Artés i des d'ara ens posem a treballar per fer-lo realitat.

Un eix central de treball serà la participació ciutadana que serà fonamental per tal d'assolir uns pressupostos verdaderament participatius al llarg d'aquesta legislatura