La CUP Artés a la presentació de les CUP del Bages

El passat dissabte, la CUP Artés va ser present a la presentació de les Candidatures d'Unitat Popular del Bages (CUP). Més de 400 persones es van reunir al Teatre Conservatori de Manresa en l'acte que va servir per donar el tret de sortida d'aquesta campanya electoral.

L'acte, que va començar amb una mostra de cultura popular a davant del teatre en què entre d'altres van participar els Bastoners i Grallers d'Artés, va escalfar l'ambient per seguidament fer la presentació oficial ja a dins del teatre.

A la presentació, que va tenir moments molt emotius, les sis candidatures van presentar els seus materials de campanya i van explicar breument quin projecte de municipi la CUP presenta en cada una de les localitats.

Amb més de 75 candidatures arreu del país, Anna Gabriel, regidora de la CUP de Sallent, va deixar clar perquè la CUP és l'alternativa necessària: 'Hi hem de ser, no per reivindicar una part del pastís el dia en què guanyem, hem de ser-hi per marcar pas, per determinar agendes i discursos, per forçar pràctiques. Hem de ser-hi per demostrar que hi ha una majoria popular que pot forçar un canvi en termes polítics i nacionals, que reivindica un marc d'existència i relació propis'.

Per altra banda, Adam Majó, regidor de la CUP a l'Ajuntament de Manresa, va afirmar que les CUP treballen per fer que al territori s'hi guanyi amb qualitat de vida, i fer que aquesta qualitat de vida, serveixi com a pol d'atracció econòmic i de desenvolupament.

L'acte va cloure amb tota la sala del conservatori dreta cantant Els Segadors.