La CUP Artés treballarà per presentar-se a les properes eleccions municipals

Aquest passat diumenge, una quarentena de persones van ser a la sala d'actes de Cal Sitjes per celebrar una assemblea oberta organitzada per la CUP Artés. L'assemblea va servir per fer balanç del que portem de legislatura, analitzar el moment polític actual (a nivell municipal) i decidir si la CUP s'havia de presentar a les properes eleccions municipals.

Després de gairebé dues hores de debat, des de la CUP pensem que cal treballar intensament per a fer una llista per a les properes eleccions. La intenció és clara: seguir treballant per una transformació social, econòmica i nacional, que al nostre entendre, ha de portar a una societat més justa. Això passa per radicalitzar la democràcia, i aconseguir el salt d’una democràcia representativa a una democràcia participativa. Per això durant les properes setmanes es seguirà el treball iniciat que haurà de fer possible el programa i la llista electoral amb què ens presentarem a les eleccions del maig de 2015.