La CUP omple el Casal Artesenc en l'acte central de campanya

Unes cent cinquanta persones han assistit a l'acte central de campanya que la CUP Artés ha realitzat avui diumenge al Casal Artesenc. Els sis primers de la llista han presentat a grans trets les propostes de les diferents àrees del programa electoral amb què la CUP es presenta per primera vegada a les eleccions municipals d'Artés. Les intervencions s'han intercalat amb la projecció dels diferents videos elaborats per la campanya i l'actuació del cantautor artesenc Apagas.

L'acte ha acabat amb el discurs del cap de llista de la CUP d'Artés, Ernest Clotet, on ha parlat de participació, dels eixos principals del programa de la CUP. Per la CUP, la participació 'és un eix transversal que cal tenir en compte des de totes les regidories existents, on es puguin discutir, per exemple, quines infraestructures o obres cal tirar endavant, evitant casos com la remodelació del Passeig Diagonal'. També ha parlat de la importància de l'accés a la informació municipal que han de poder tenir tots els artesencs i artesenques, denunciant la falta d'un debat entre els diferents grups polítics per culpa del veto que el grup municipal de Convergència i Unió ha posat a un possible debat televisat.

Clotet també ha respòs a les acusacions fetes també des de la formació convergent, on aquesta ja dona per suposat un pacte tripartit entre els partits d'esquerres. Clotet ha dit que 'la CUP defensa un programa i que defensarà les seves propostes global o puntualment, deixant clar que el que interessa és el què i el com, sense importar amb qui es pugui pactar'. Per acabar ha demanat el vot per a poder tenir 'un ajuntament transparent, innovador i respectuós amb el medi i els vilatants d'un poble que mereix una alternativa econòmica, social i mediambiental des de l'esquerra transformadora que respresenta la CUP'.