La CUP surt al carrer per Sant Jordi i presenta els Punts de Trobada

La CUP d'Artés ha sortit al carrer per celebrar la diada de Sant Jordi tot muntant una paradeta amb roses i llibres a la plaça dels Màrtirs. A la paradeta també s'han regalat punts de llibre amb l'agenda dels tres Punts de Trobada que organitza la CUP a partir d'aquesta mateixa setmana.

Durant les 11h que hem estat a la Plaça dels Màrtirs hem venut més de dues-centes roses i llibres entre els quals destaca la novetat editorial 'Unitat Popular. La construcció de la CUP i l'independentisme d'esquerres', escrit per Albert Botran, historiador i membre del Secretariat Nacional de la CUP. També s'han recollit signatures per la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per la dació en pagament retroactiva, campanya que a Artés hem engegat juntament amb la gent de Malestar Artés.

Però des de la CUP hem volgut aprofitar aquesta diada per presentar els punts de trobada que celebrarem a partir d'aquesta mateixa setmana. Per això hem repartit al voltant de 500 punts de llibre amb l'agenta d'aquestes jornades de participació ciutadana (si us heu quedat sense, n'hem repartit per les botigues del poble). Tal com ja vam fer l'any passat abans de les eleccions, els punts de trobada són oberts a tot el poble i han de servir per debatre sobre diversos temes d'interès per als artesencs i artesenques. En aquesta edició, organitzem tres; el primer, organitzat juntament amb Malestar Artés porta el títol Habitatge digne, un dret hipotecat? i hi participaran membres de Cal Cases, i les Plataformes pel Dret a l'Habitatge d'Osona i d'afectats per la Hipoteca del Bages. Serà aquest mateix dissabte 28 d'abril a les 6 de la tarda a la Sala d'Actes del complex cultural Cal Sitjes.

El segon punt de trobada, la Cruïlla com a espai vertebrador de les entitats, serà el proper divendres 4 de maig a les 8 del vespre a la Cruïlla d'Entitats i va encarat a debatre l'ús i el funcionament de la Cruïlla d'Entitats. Finalment, el tercer i últim punt de trobada serà el proper dimecres 9 de maig a les 8 del vespre a la Sala d'Actes del complex cultural Cal Sitjes i es titula Energies Renovables: de l'Alternativa a la Realitat. En aquest punt de trobada intervindran membres de Solar Difusió, Som Energia, Isved i Sud Energies Renovables per tal de debatre en quin punt estem i fins on podem arribar a l'hora d'implantar aquest tipus d'energies, ja no des del punt mediambiental sinó també des del punt de vista econòmic.