Sobre els resultats de les eleccions municipals a Artés

Des de la CUP valorem positivament uns resultats que consoliden els tres regidors que seguiran tensant el curs de l'ajuntament cap a l'esquerra.

Un cop passats uns dies després de les eleccions municipals del passat diumenge l'Assemblea de la CUP Artés valora positivament els resultats obtinguts. A banda dels resultats en què la CUP ha aconseguit 708 vots a les urnes (102 més que el 2015) i l'entrada al consistori d'en Pere, l'Israel i la Mariona, l'Assemblea surt reforçada d'aquest procés electoral en que més gent ha participat del projecte.

Des de la CUP també celebrem que el resultat de les eleccions demostra un viratge clar cap a les esquerres. Gràcies a totes les que ens heu donat confiança; seguirem treballant per donar continuïtat a aquest gir per tal d'aconseguir més quotes de justícia social i llibertat.

En Pere, l'Israel i la Mariona entren al consistori després d'obtenir 102 vots més que en les últimes eleccions municipals