Un centenar de persones a la concentració organitzada per secundar la Vaga General

Un centenar de persones s'han aplegat a la concentració que la CUP i Malestar Artés havien convocat a les 10 del matí a Artés per tal de mostrar el suport a la vaga general del dia d'avui.

Vistos els pocs precendents que hi ha hagut a la nostra vila a l'hora d'organitzar una convocatòria per seguir una vaga general, considerem que la resposta obtinguda avui ha estat tot un èxit. De fet, el què havia de ser només una concentració per mostrar el rebuig a la reforma laboral aprovada pel govern central i a les retallades socials que estem rebent, s'ha convertit en una manifestació espontània que ha transcorregut pacíficament al llarg dels carrers del poble. La marxa ha arribat fins a l'entrada del polígon on s'ha penjat una pancarta reivindicativa per acabar al mateix punt on s'havia iniciat als voltants de les dotze del migdia.

Com ja hem dit, des de la CUP valorem molt positivament la resposta obtinguda a la nostra vila i que ha transcorregut sense cap mena de problema. En canvi, no podem dir el mateix si ens referim al que ha passat  arreu del territori català on s'han produït diverses detencions i retencions, les quals rebutgem, i en concret les practicades a 3 membres de la CUP a Badalona.

Finalment la CUP fa una crida a la participació de totes les mobilitzacions convocades arreu del territori català en protesta de la reforma laboral i les retallades socials dels govens de la Generalitat Valenciana, de Catalunya, Balears i de l'estat espanyol.